Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av csa - 21 oktober 2010 23:02

sova nu. Men...som texten bevisar...gör det inte! Ont i skallen... Tur. Då vet jag att jag har nåt att ha ont i.

Lite värre för damen på Lyxfällan idag. Det är nog sällan huvudvärk där.  

Tänk att inte fatta att man behöver ett jobb...för att spendera slantar. Jösses. Gillar och håller med om Susanne J´s kommentar på mitt FB-inlägg: "Hon har inte alla flingor i paketet!!"


Det har varit lite skit idag.

Trots alla mina tumhållningar och önskningar till högre makter...det sket sig!    Sjukt besviken!!! Tycker mkt synd om den drabbade!! Lätt att vara "systemhatande" idag. Och det får man nog vara...vid orättvisor. Äh, skiter i OM eller INTE...jag ÄR det idag!


En stor glädje spred sig trots detta här på kvällningen. Jag ska få en "ny vän" jag längtat efter såååå länge!!! Förstår det inte riktigt än att min önskan snart är verklighet...   


Så dagen får väl summeras nästan utjämnad?!


Imorgon får vi ta till mormor och morfar-hjälp för att få ihop dagen. De är guld värda som ställer upp så mkt de bara orkar och faktiskt mer än så.  


Sen måste jag ju bara fråga en sak...till alla föräldrar som ev. läser här.

Vad anser ni om att man tar hål i öronen på ett barn som är 5 år gammalt?? (Observera att jag inte skrev nåt specifikt kön på barnet...) Bara nyfiken...

NEJ! Det är inte jag som funderar ang. mina!!! Skulle inte falla mig in!!! Bara nyfiken hur folk tänker...


Nu ska jag iaf sluta tänka. Gonatt vänner!



Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards