Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av csa - 9 oktober 2010 16:57

Har precis satt mig. Kommer antagligen få sitta här också. Men det är lite värt det. Igår kväll rasa det in en vedhög som hette duga på gårn. Äntligen!!

Nu är iaf 6 kubik inkörd (över stock och sten och uppförsbackar!!) och staplad i "vedboden". YYYYEEEEAHHH!! Duktigt!!  

Jooo, jag fick lite körhjälp där på slutet. Och Bosse åt två vedträ  ...så de kan jag ju inte ta på mig äran för förstås. Men annars va jag duktig.


Antagligen så är jag helt ledbruten ikväll redan...så jag skippar faktiskt den planerade träningen idag. Känns som det redan lyfts tillräckligt med "skrot" för min del.


Kan ist ta den stackars Falcon vid min sida och krypa upp i soffan. Han är såå rysigt förkyld att det blir veterinär-ringning nästa vecka. Plutten!! Bara kippar efter andan och täppt som en ja vet inte vad...  


Dock får hundarna hålla sig från gotterier idag. De lyllosarna lyckades få två frukostar idag! Happy Them! Men inte så där jättebra för hälsan kanske... Iofs så är jag ganska paff över att detta är första gången de händer. För i det här huset sover ju nästan aldrig alla samtidigt och vem som ger vilket mål är ju inget som är schemalagt på nåt vis, då vi har nattmål/frukostar på helt skilda klockslag. Vi har förlitat oss på tankeöverföringar hittills tror jag. Men idag så samklang vi inte riktigt då...   

Nåväl. Ingen verkar må dåligt av detta än iaf. Tur!! För mkt av det goda kan vara obra.


Nu...duschen medans jag ff kan röra mig!

Övrig plan för dagen.... PIZZA OCH GODIS!   Ja har förtjänat det!!


Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards