Alla inlägg den 1 september 2010

Av csa - 1 september 2010 13:14

Är vaken och sitter upp. Ska prova lite te för onda halsen, samlar iaf kraft för att göra en kopp.

Det blev ingen rolig natt. Kunde inte andas och mitt i natten flöt jag bort i sängen...  

Släpade mig upp imorse och fick på mig kläder och allt...men ögonen bara rann och helt yr blev jag bara av att gå i trappen.

Tog tempen...nös en eskad...gick till sängs igen...


Arg!  


Och sen dess ligger man då här. I soffan under täcket och suckar, nyser, snorar, svamlar och svär en hel del...


Fan. Där kom en till...   


Tänkte lite djupt igår när jag skulle sova, eller iaf försöka somna.

Vad jag sett så har jag två ben, två armar, jobb, familj, bostad osv osv osv.

Men FRISK skulle jag också vilja vara!!!


Förvissor blir jag nog aldrig det helt, pga omständigheter jag inte tänker hänga ut här självklart. Men jag VILL!!! Skulle faktiskt kunna tänka mig in i banor som "Biggest looser" (nej inte banta delen!!) Men "Nu är det nog!!! Jag vill ha ett liv!!"

Men...hur fan ska man lyckas när man inte får vara så frisk att man kan röra sig????


Alla kan börja ett nytt liv, sägs det.

Alla kan träna.

Alla kan!


Men...låt mig för fan vara frisk och kry en månad så jag har ORK att göra nåt mer än gå upp på morgonen, sköta det nödvändiga jobbet, och en bra dag, stå, leka, gå och busa med mina barn...innan jag dör i säng på kvällen!!!


Det är fan inte så enkelt alla gånger!!! Och jag är definitivt inte en som bara klagar för att det är så jävla skoj att få medömkan. Big NO!!

Jag har en smärttröskel som t o m impat på BB-personal. Jag har andats runt på några "få" droppar blod i kroppen.

Jag har en hel skopa JÄVLAR ANAMMA för att reta gallfeber på en hel kontinent om jag skulle vilja...men få min egen kropp att fungera "normalt" det verkar inte vara nåt ens jag själv kan fixa?!


Sååå tröttsamt...


Förbannade feber nu också!!


Orkar inte... Men behövde bara plita ner några rader och få "lite" skit ur systemet...


"Gonatt"!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards