Alla inlägg den 20 september 2010

Av csa - 20 september 2010 21:03

Jag skulle kunna provsimma baklänges, framlänges, under och över...men jag tror jag iaf skulle lyckas drunkna i allt jag har å göra på jobbet nu. Även om jag hade flytboj! En runt varje..."volang" till och med!! Många bojer blir det...


En kloning av mig själv vore ju värre än att Sverigedemokraterna "tagit makten"...så det är ju inte ens att tänka på.

Förlåt men...Hejja Sverige så mysigt vi röstat! Undra hur bitter gårdagens champagne smakar bak i gommen för Alliansen idag? Firade de ens? Eller blev det bara gravöl...mycke gravölande kanske...


Funderar starkt på att flytta till jobbet för att återgå till ämnet. Tror det är det enda sättet att bli klar med allt...


En hund badad idag. Tre borstade/kammade. Runda fina tassar och korta klor är mycket klädsamt. Matte förärad med en halva päls i halsen ff.  


Usch för imorgon! (Tror ju ingen nattjobbat och fått klart allt "mitt") Och ännu mera usch-usch för längre fram i veckan! (Lasarettet...)

Det här börja inte så bra va? Känns ju iaf hyggligt att det finns de som har det värre.


Fredag snart???    


Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards