Alla inlägg den 14 september 2010

Av csa - 14 september 2010 20:08

Mammor vet! Det är ingen nyhet...   ...vet jag och har jag erfarit måååånga gånger i mitt liv.

Men mattar vet a whole lot too!!


Jag har ju några "egna" ordspråk som mina vänner nog vet.

Den ena är: "Alltid retar det någon!" Den e bra. Den funkar!!   


Men NU funkar den inte...


Det andra jag gärna använder är: "Va va de ja sa?""

Den "funkar" TYVÄRR väldigt bra just nu...  


Provsvaren på Dantes fästingprover kom idag. Djävulsordet Borrelia va såklart positivt. Alltså negativt ur hälsosynpunkt... Hata!!!!!  


Det är tur det är krut i killen. Han är ju i stort sett som normalt trots detta, mest mer flåsig än vanligt... Det måste bo mkt jävlaranamma i den hunden!!! Men...med den här matten så måste man kanske ha sånt?


Men nu ska vi ta tag i detta och skiten ska BORT!!!!!!!!!!!!!!! Det bara är så! Finns inget annat alternativ för mig. Och inte nu!!


Jobbat över har jag idag med. Duktig Jag! Gått förvånandsvärt lätt, precis som igår. Haft "min kund" där idag också. Stora stenar lossnade iom allt vi rett ut. Underbart!!!!


Nu jag jag dock jobbat klart för idag. Orkar inte mer!!

Soffläge. IDOL!!  ...ja okej då...några få stackars bitar med Lindt kanske kan ramla ner också...  ...en för psykesfallet av borreliasvaret...ett för dagens duktighet...och några till för ATT bara...


Men imorgon! Imorgon!!! Då ni... En ny dag och nåt unikt kommer ske!


Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards