Alla inlägg den 12 september 2010

Av csa - 12 september 2010 16:47

...just nu efter lite ork. Middagsplan kanske? Mat=Aber!!!

De sista dagarna har jag levt på en och samma rätt. Det enda som verkar funka för mig är tonfisksallad. Skörbjugg nästa. Kan det inte få bli gastro-dags snart!!!! Jag har ff iaf inget emot rätten. Den ligger högt på min favoriträtt-lista faktiskt.


Satt idag och funderade på om Vegetariskt levene kunde hjälpa mig??? Tänk om det är så "lätt"??


Familjen är iaf kry.

Igår tog Världens bästa pappa prinsessorna till Busborgen för ett par timmars stoj och lek. Mycket uppskattat!!!

Själv låg jag i soffan med "mitt", hela dagen.   Kändes riktigt pissigt!!! Inte nog med att en högt värderad lördag blir förstörd...jag kan inte ens följa med och se mina små ha roligt...  Det gör fan ondare än allt annat. Men...det ska ju vända...nån dag...


Idag har jag iaf kämpat mig in till stan för skohandel. 3 par till barnen och ett par till mig. Men gudars va jag svalde, och svalde, och svalde... Och hem kom vi utan ett akut spy-stopp. Phu!   

Och nästan direkt när vi kom hem så ringde meckaren och så fick Golfen MED bromsar komma hem. Bra där. En vinter till utan är inte rekommenderbart va?


Nu är jag iaf själv hemma och funderar på att kämpa mig ut med hundarna. En kortis ner till åkern så de får busa/rusa av sig om inget annat. Världens bästa pappa (kan inte nog poängtera det!!!) har tagit med tjejerna på Shrek 4-bio. Jag valde att stanna hemma. Här kan man ju lägga sig när man vill och göra annat också om man behöver.

Hoppas de får en rolig stund. Min bästa, bästa familj!!!   

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards