Alla inlägg den 4 september 2010

Av csa - 4 september 2010 10:48

Då var det helg nu då. Iofs så har jag ju varit "ledig" nästan hela förra veckan...men om jag ska vara ärlig så är inte my piece of cake att ligga i en soffa med en febertermometer i munnen en stil av ledighet.

Och inte har det varit trevligare att se finväder utanför.   

Men det är min lott tror jag. Alltid när jag är sjuk ska det vara väder man bara vill sitta ute i?!


Idag känner jag mig dock feberfri och bara måste försöka ta mig ut!! Köra lite bil skulle vara trevligt också. Ingen aning om vart dock. Men, men...vägarna är ju långa och många så någonstans borde de ju leda??  

Om inte annat så har de ju loppis på IKEA idag!!!    (Kunde inte låta bli!!!)


Tror det är Högbo idag. Av en konstig anledning så är jag inte ens ledsen över att inte vara där. Hade iofs inte orkat att springa ens...

..och inte bli "apporterad" heller kanske   

Helt sant så har han ett stadigt tag om min underarm på den här bilden. Busen!!
Men är det bus som ska till för att man ska ha skoj så va gör det????


Nej, helt osugen på ringspring måste jag säga. Hoppas den kommer tillbaka dock. Året är inte slut. Och jag vill ha mera!!!

Släkten är ju där...så vi får väl hoppas de "sköter sig"   .  


Det enda jag vet kommer hända idag, bortsett från det där som jag bara har som känsla i magen att jag glömt idag (!?!?) är att Hannah ska på maskerad-kalas.

Ida och jag har bara en sak inplanerad.

Fixa lite provianter till mormor.

Hannah hade ett bra uttryck när hon fick höra att mormor skulle få våra äpplen.

"Men då får vi mormors äppelkaka va???"

Ska säga det innan jag lämnar över påsen. Hälsar man får barnbarnet så är det nog mer påtvingat ATT det blir något gott tillbaka va?     


Men först. Hästarna ska väljas. En vinst vore nåt!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards