Alla inlägg den 7 september 2010

Av csa - 7 september 2010 21:16

Hm...


Det är sådär. Just nu trött. Huvudet har värkt i över ett dygn. Täppt igen?!

Har jag tappat hela imunförsvaret?

Isf så skulle jag vilja hitta det igen. Och om någon hittar ett som ligger och skräpar någonstans så går det utmärkt att skicka hit det. Jag betalar portot.


Kollar fotboll. No fun. Men Idol tog slut. Glad att det har börjat igen. Det är...bra tidsfördriv. Det finns också sånna som kan sjunga. Hon...nummer två idag...hon går till Final.


Annars känner jag mig friskt osocial just nu. Men...det har sina orsaker. En del förstår. Andra kommer aldrig förstå. Men just nu känns det helt okej att bara vara det. Är inte höstdeppig. Det är faktiskt vackert ute nu och lite mysigt kallt. Fina färger. Borde ta en sväng med kameran och blanda in lite bernerfärger. Kanske?!


Sover konstigt om nätterna. För lite också tror jag. Så idag ska jag vara duktig. NU mot sängen.


Hoppas veckan går fort. Har inte vilat klart.


Måste beställa av Lindha. Hörde "något" kalla på mig och mer skall då komma.   


Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards