Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av csa - 1 oktober 2011 20:25

NU är det lördagkväll och alla är hemma! Tjoho!!


Förresten, snygg ny banner va??


En dag med gott och blandat. Vackert väder åsså!  Över 20 grader första oktober - min kopp av te!!!   

Roligast internskämtet är nog den ylande rottistiken och INTE Bosse, som var den starkt misstänkte (pga den gången han lät i högan sky i skogen med brorsan, vilket jag starkt inte tror på för jag har aldrig hört honom yla någonsin) . . . men det är en historia för framtiden, eller nåt. Bosse var oskyldig och duktig.


Nu har jag viktiga grejjer för mig. Dock måste jag dela med mig . . . attans.   Jag som är så glad över att kunna tugga igen måste ju kunna få fira?!?!?!


 

+


 


Tjejerna har flirtat till sig nya filmer idag, så de husera på sitt rum med popcorn i högsta hugg. Märker nog när filmen tar slut, alternativt när popcornen börjar sina, då blir det tassande i trappen . . .   


Doggarna snarkar redan så de får väl sina snacks imorgon istället. Den som sover slösar inte.


Hann iväg en sväng till Bauhaus här på em-kvällen och hämtade hem "färg å grejjer" för morgondagens vit-projekt samt lite ljung som ska ner i krukor o.d. 

Hoppas på finväder för annat smått och nyttigt också. Kanske badkaret ska få lämna rabatten t ex.   Men det lär vi nog vara två för. Eller är det dags för tjejerna att börja träna tyngdlyft kanske???


Mot kalorierna!!! Tur man är av den modiga kalibern och törs sånt!   


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards