Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av csa - 12 oktober 2011 22:45

. . . men efter jobbet blev det bättre - idag igen!! Det är då värst att det blir sån skillnad på bara några mil . . .   

Dock Subway-lunchen och Candy Inn-besöken borträknade.

De funkade utmärkt!


Bott i tvättstugan. Men det minskade föga kan man säga.

Dammsugat upp de där (minst) 3 st oreg.ade hundarna som verkar bo här . . . och lite varstans i husets alla vrår??

Läst/lyssnat på läxor.

Läst boken om Pi och Po eller vad de nu hette??

Avslutade dock med att kolla film med de små, Rapuntzel. Jädra bra film de där. Måste vara Måns Z som var killens röst!? Passande är den.

Och som pricken över i:et så fick jag nästan en av brudarna att pinka ner sig och den andra skratta så hon fick andnöd. Hehe. . . mamma rockar!!   

Mer ingående om varför jag gör det . . .  kommer inte. Den hemlisen får vila säkert hos döttrarna.   


Dante har fått dra nitlotten på träningsfronten idag. Imorgon blir det hans tur, om jag hinner. Ev. stallet imorgon, men då kan han ju hånka på dit och träna där förvisso . . .

Men först överleva innebandyn.


Och så var det natt igen nu då.

Man borde jobba 2 dagar och så fick det vara helg i 5.

Ska införa det den dagen jag blir politiker. Men bara för mig själv då, såklart.   



Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards