Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av csa - 10 oktober 2011 22:23

Jomen den här dagen vart ju effektiv.
Allt som blev mindre bra i torsdags (vid det milt sagda utbrottet) slutade då idag uppstädat!
Duktig jag är!!!


Kom hem. Väggsågning så hela huset skakade. Dammet ligger överallt nu och jag blundar. Undra vem som ska städa mellan tak och golv sen? Röstning: Inte jag!


Endast en prinsessa på skuttet idag. Den yngsta är alldeles snart sjuk gissar jag. Känns inte helt kry samt är så mammig att vi snart kan dela kläder. Lillevännen . . .


Skojsigt att Bosses son i helgen åkte på rasspecial och tog Reserv-cert tycker jag! Liten junior men tydligen med smakliga detaljer för utställning då. Kul Lena och Susanne! Grattis på Er!!

En stolt uppfödare som bryr sig - underbart!

Och fler halvisar verkar det kunna bli i Tjeckien också. Skoj för Jitka och Eymy.


Nåja . . . vad är väl en bal på slottet när man kan gå och lägga sig nu då?!

Åh blä, tisdag imorgon. Har inte tid med nåt tjafs.


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards