Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av csa - 5 oktober 2011 21:39

Efterlyst på tv:n. Inte med idag heller. *phu*   

Rätt trött efter en dag med mycket jobb, en stund av "seger" och div. annat.
Nyss packat innebandyväskan och hoppas att jag kan prestera lite mera imorgon. Men, jag gör så gott jag kan, mer kan jag inte göra.

Hoppas på att INTE slå någon gul-och-blå, som förra veckan. Ooops . . .   Tur att X är tåligt virke i.


Sambon skötte sig idag. Trodde ett tag att hundarna var lämnade till skola och dagis och ungarna "satt i hundgårn", men nejdå. Alla var där de skulle. Plus till Superdad.   


Dagen fick ett rätt bra slut alldeles nyss. Vinst på travet. Grattis sambon . . . till att jag kan knycka de kronorna till ytterligare tandläkarräkningar.   


Hamnade idag i ett samtal med ohyggligt mer driftigt tänkande människor än jag själv. Vi kom in på ganska djupa saker, men det som sas och tycktes att jag skulle borde göra var inte alls så dumt tänkt. It has crossed my mind too. For a long time ago . . .

Men. Går jag miste om nåt? Nåt som borde vara min rätt?? Hm . . . de grå börjar snurra helt klart.

Och rätt ska väl egentligen vara rätt?


Ja, det är inte lätt att vara alert i sinnet, hela tiden, både för ens egens hjärna och även andras emellanåt . . .


Dagens höjdare. Mina tre dagar är nu MINA!!!   Det gäller att inte vika en tum. Så är det! Ska nog lägga på en fjärde dag imorgon. Bara för att liksom. Hehe . . .


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards