Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av csa - 29 oktober 2011 23:52

Hurra vilken dag!

Eller?!
Ironin har startat.


Sjukskrev mig imorse.

Tur det är helg så man har "råd" med karensen.

Har ju som bekant varit febrig i flera dagar och imorse när jag vaknade och undrade vem som hade stoppat en medicinboll i halsen på mig så fick det bara vara NOG.


Trist på det som skulle blitt av för min del idag. Men jag stortrivs (väl) hemma så . . . who´s crying over that?   

När man är sjuk ska man stanna hemma och inte fara runt och sen vara såååå dålig när allt det roliga är över. Man kan palla det ena och vara slutkörd sen. Inte ett ord om det. Men det räcker någonstans där liksom . . . Min åsikt.

Man ska framförallt inte vara otrevlig mot den i sin närhet som inte är orsaken till sin egen dumhet. Som man bäddar får man ligga.

My side of the story.


Har egentligen bara en mening som passar in.

Give me a break!!!


Sluta. Bara sluta. Nyheter är för nu:et. Imorgon är det historia. Det finns inte bara lyckliga slut.


Den här veckan går snart till historierna över negativitet dock! Och då INTE mitt neggo!! Go away!! Eller behåll den på annat håll. Väck från mig bara . . .   


En bra sak iaf. Lilleb(r)o(r) har klivit upp flera kilo i vikt. Nice! Dock kan han säkerligen lägga på sig 3 till utan problem. Spinkig ff. Muskler väger alltså mer än fett, trodde det var en klyscha som Carpe Diem typ.

För inte är det päls som väger iaf!   


End of story. Lägger hoppet och allt till imorgon.

Undrar bara varför jag har en del besökare här varje dag, men "aldrig" några kommentarer?? Är det bara smygisar här eller??   


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards