Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av csa - 2 oktober 2011 22:13

Det är slut på helgen och jag gillar´t INTE.   

Jag har inte tid med veckodagar där man går upp, jobbar, kommer hem, hastar och så är det dags att sova igen.

Imorgon är ohyggligare än någonsin dessutom. Då borde jag skippa gå upp för att ens hinna med att komma hem i tid igen. *suckar djupt*


Idag hände det ju grejjer här. Det är sååå nära att iaf ETT rum är klart. (Ja, om jag bortser från att jag måste till the big blue-house with the yellow letters och hämta x antal lådor till hyllorna förstås . . . )

Och sen in i nästa rum för att frigöra yta för att rummet därpå ska kunna ta fart osv osv osv.


Det är störande att blir störd i arbete!!


Ljungen kom i sina alla krukor och vackert så det förslår både här och där, tack så mycket. Gillar ljung. Ja, så länge de lever alltså.

Väggen blev målad åsså. Å VA vitt det blev. Hade trott att det skulle bli lite "mildare" vitt, men det funkar. Fräscht blev utan att klaga nåt.


Rakat av ytterligare ett ton päls på grabbarna. Härliga tider. Men va gör det?? Jag behöver ju inte trimma till nåt som inte finns på det här viset.   


Har egentligen bara en mening som passar in just nu,

 . . . What a waste of good, fun time to work!!   


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards