Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av csa - 25 oktober 2011 22:31

Eftersom jag inte beställt den analkande förkylningen som kliar i näsan och ögonen så kan det kanske vara så att det är som sambon säger: -En förkylning på Drop in?    

  

Han är nog inte lika road när jag SMITTAT NER HONOM om nån dag. Då ska vi se vem som skrattar sist . . . he he . . .

Har jag "tur" så kanske jag repar mig till helgen, och han ligger ihoprullad som katten, så kanske Jag kan få skogsmulla på lördag? DET vore nåt!! Hehe . . .


Men idag är idag och idag så har 9 månaders "Tutan" Bernerdalens Irish Coffee slagit på stort. Godkänd i anlagsprovet i viltspår!! Yeeehoo, va mallig man kan bli som farmor över di små när de visar vart tassarna ska vara. Grattis Ulrika och Lisa! Jag har redan sagt det och vägrar ta tillbaka det - hon är SE VCH alldeles om en liten stund, typ.


    

Till Vänster: Under dagens arbete

Till Höger: Vardagligt vacker!


Liten man i Norge har haft besök av sin blivande ägare som snart tar honom "ett varv runt jorden". Långt bort . . . *snyft* . . . men, men. Med en god blivande ägare så kommer det säkert komma uppdateringar tätare än ofta.

Men innan dess så ser jag såklart fram emot deras ringspringsdebuter. Pirrigt!!


Nej, förkyld tanta ska nu ta och tradera en liten stund till, säkert snyta mig 17 ggr till och sen däcka. Imorgon smäller det.


ps. "-. . .eeeh . .Tomten!? . . jag önskar mig en hästtransport i julklapp . . .okej?!" ds.


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards