Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av csa - 4 oktober 2011 21:22

Idag blev det långjobbat. Hela 7-19 + resetiden = +ca 13 timmar.

Lång tid borta från sina älsklingar är det.

Och idag har ju tydligen sambon haft ett slags hederligt hjärnsläpp som "glömde" en unge i baksätet imorse, som sen lite nyfiket undrar:

_Pappa vart ska idag då??   

. . . när karln nästan är framme vid sitt jobb.

Oooops säger man då va?! Nej, inte sambon inte. Han finner sig snabbt med:

_ . . . bara vända här framme för att sen åka till ditt dagis!   

Ja, va säger man?? Sluta göra en massa "för andra" och börja vara lite mera lugn och hemmavid kanske???? Jaaa!!! Bra idé från den smarta sambon (Jag alltså!!)

Han har ju nu till helgen också ett äventyr på bortaplan. Tredje veckan på raken med åtaganden. Jag säger ingenting . . . men nån annan kan gärna få göra det!!!!   


Och så lär det faktiskt bli. Annars blir det bara mitt val av "familjeutökning" och hans önskan får vänta tills den dagen "mitt ord blir lag".

Man får inte vara dum för då blir man chef!

 

Och så lilla jag då. Jag har idag haft en riktigt bra dag. Folk som förstår!!! Jag älskar dem. Många goda råd har jag fått också.
Frågan är nu . . . what are they gonna do ´bout it???


Dags att kolla om sängen står kvar och i såfall göra den sällskap. Imorgonbitti kan allt hända!   

Tre dagar som bara ääär mina . . . jag säger bara tre dagar . . .


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards