Alla inlägg den 4 februari 2011

Av csa - 4 februari 2011 11:52

Sitter i soffan med en halvslumrande Hannah bredvid mig.

-Mamma....vi ska mysa hela dagen...visst?!, jäspade mitt lilla "plåster" nyss.


Same as yesterday med andra ord. VAB är ett annat ord.

Enda skillnaden är att idag så nyser och hostar jag också...  . Men det är kanske inte så konstigt med tanke på att vi typ delar samma kropp både dag och nattetid. Mest nattetid. Fan så kasst man sover när hon ska ligga på en, ömsom klibbig, ömsom iskall.

Tror det kallas moderlig pliktgörelse eller nåt liknande?!


Så den här veckan blev ju...inte som man hade trott.

Enda höjdpunkten var tisdagens innebandyträning. Gick riktigt bra! Fina pass gav mig turen att göra mål...och mål...och mål...fler mål...  
Har nu också fått dagsschemat för cupen. Ser fram emot detta MYCKET!! Tror vi kan få det rätt skoj där borta i Linköping faktiskt. Om än en tidig lördagsmorgon...  


Tur att det finns hopp för veckan ännu.
Det är ju iaf idag och helgen kvar av den.

Förhoppningsvis händer det lite roligheter på hundfronten under helgen.

Ska bara fixas en barnvakt...


För övrigt så har veckan bjudit på en del skrattretande detaljer.

Ja...va säger man? För att vara riktigt elak så (friskhetstecken va?)...

Hur kan man lyssna på en....*  *.

Förändra det som varit har väl aldrig funkat speciellt bra va??? Speciellt sånt man inte var med om från början. Men OM det går. Kan jag får återkalla Lågkonjunkturen???

If you can´t spell...what gives you the right to tell?   

Egenbyggt ordspråk som passar väldigt bra in här just nu!
Av ren "snällhet" så ska ingen namnges här. Än. Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig...ge mig bara En anledning till självförsvar så!!
Finns bara två personer som kan gå ur detta med huvudena högt. För rätt har Vi.


Bara en modig törs sig ut i Foppatofflor. Dags för mig att ge mig ut för backen och se om posten kommit alltså... Får passa på. För nu vilar gullungen ögonen...  


Just ja. Lena kan nog anses vara "vinnaren" av min gissningsbild från i måndags.     (Men Susannes gissning var strået bättre, även om fel!!  

     

Detta är inget annat än en likör"flaska". Smakar typ vanilj...och lite passionaktig...nåt sånt.

Rymmer ju inte så mkt...men...den har ju lite gullig charm, inte sant?!   




Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards