Alla inlägg den 1 januari 2012

Av csa - 1 januari 2012 21:00

En dag med storstädning på schemat.

Det bara blev så. Det är ju inte mitt fel att IKEA bestämt sig för att ha stängt idag...  


Varenda tomte och röd pryl är nu tacknämligt nerpackat. Våttorkning/dammsugning av hela nedervåningen. Nya gardiner i köket, ny duk på bordet, nya "pynt" är på plats.

Våren??

Komsikomsi!!! Varsegod!! Jag beeeer dig!!!


  Ellerhur.

Det har vräkt ner snö precis hela dagen.   Nog för att det är skott-år, men jag trodde det innebar en dag mer i februari och ingenting annat?!


Imorgon startar jag "vardags"2012 med att försöka se om jag kan få en hel tand igen. Eller blir det lagning av tand nummer 2? Eller gör de nåt åt båda två samtidigt?

Har svårt att se det uppåt-aktiga i det, förutom själva spänningen i om det överhuvudtaget blir någon krona kvara i plånboken efteråt.   Dock tycker jag att den trasiga tanden på nåt vis BORDE betalas genom nån garanti eller nåt liknande. För själva rotfyllningen sitter ju hel, fin och kvar. "Något" måste ju fått tanden att inte hålla ihop? Och det enda som hänt den är just...rotfyllningen.

Orkar inte behöva bli elak...så jag hoppas De kan ta på sig detta.
Kan dock inte sluta ha känslan av att det kommer bli ännu en glugg...


Jobb imorgon.   

Inget jag längtat till.

Men veckan ska nog gå fort. Den är ju lite förkortad. UNDERBART!!!




Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards