Alla inlägg den 23 januari 2012

Av csa - 23 januari 2012 22:28

Blev inge långjobbat idag inte. Det var nog tur det. Lusten gick ifrån mig på förmiddagen redan. Gnäll!!! Usch...jag blir så trött på att lyssna på sånt... Varför måste man???? Måste man??

Hm...fortfarande olagligt att klappa till folk så poletten trillar ner. Attans...  


Annars en lugn dag. Väldigt lugn och trött av mörkret, även om solen faktiskt varit framme på dagen och just där och då livade upp. Mera sånt!!! Bygga ett ljusrum kanske?? Iaf i väntan på den underbara våren... Längtar!!

Inget nytt bland stjärnorna heller. Verkligen inget nytt. Såg nåt på nätet jag helst hade sluppit se. Hur tänkte man där då??? Inte kanske...

Men samtidigt så bli jag inte förvånad. *jäääsp*

Även utan brillorna... I can see. Det är dags!! Sambon, hallåå!!??    Make my day!!! Släpp bara hämningarna och le liksom. De gör inte ont.


Hoppas på morgondagen dårå. Hoppas på att någon har "gått vidare" med sitt gnäll också. Jösses...människan vet ju inte ens vad den gnäller om. Tröttna! Tystna framför allt, tack! Fan, jag lider av att ha sånt där tröök runt mig. Kommit till insikt med det. Bra där.

På Memo´t - ladda mobilen tills imorgon mycket, mycket, hög musik behövs i öronen heeeela dagen!!!   

Räkna NER... Ett, Två, Tre!!!   


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards