Alla inlägg den 2 januari 2012

Av csa - 2 januari 2012 20:47

Ja. Ännu en dag i mitt sk liv är på nedförslut.

Sängen skriker på mig och jag är så trött så ögonen står i kors. Nästan illamående trött...


För att inte förvånas i framtiden över ännu en "Stina-nonpossible-happening" så ska jag skriva ner detta som minne...

Tandläkarbesök idag.

Kom dit. Kom in prick i tid. Bra!! En kvinna??? Nåja. Hon kanske duger...

Strax därpå påtalades att det inte fanns någon tandläkare i kåken.

-Say what???? Va gör jag här dårå????

Hon vågade heller inte göra mer för min tand än slipa lite vassa kanter.

Thanks for nothing. Hade ju vant mig vid dem liksom...


Men det var ju iaf GRATIS...   ...som nån överpositiv skulle kunna uttrycka det irriterande...
Just nu, svårt att se det positiva i att behöva flexa bort arbetstid/pengar för ingenting liksom.   


En sak är iaf säker. Ska resten av årets arbetsdagar vara lika seg som dagens. Då säger jag nog upp mig imorgon. Fyyyy fabbeluben vilken ûberlång dag!!!


Lika bra att börja nedräkningen till helgen.

Hoppar glatt över "3" och startar på

..."2"...   



Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards