Alla inlägg den 24 februari 2012

Av csa - 24 februari 2012 22:06

Nu är det Freeeeeedag!! Freeeedag!!

Undebart! Härligt!

Skönt! Behagligt!

Nöjt! Ljuvligt!

Bättre än bäst...


Jag kan hålla på en stund till med ord...men jag tror ni "got the picture"?! Annars är det bara att uppge era mailadresser så ska jag genast skicka lite mera om varför idag är så jävla bra!!


Lite jobb, mycket innebandy, lite gone-with-the-system...och så hem!! Dock senare än jag tänkt...men...mera flex i banken gör inte så ont. Jag har ju lite ledigt att fundera på förvaltningen av...


Kom hem och när Bästa Familjen blev samlad så blev det Biggis Tour. Kan säga att de va liiiiiiite folk som var och shoppade idag.

Fredag.

Löning.

Gissa synen!   

Men har man ingen brådska...ja då gör det väl inget att det är hysteri runt en? Man är väl inte lättpåverkad heller.


Hann med Kicks. Ta-daaa. Lagningskitet inhandlat. Ska försöka hinna med nagelfixet imorgon. Även hårfärg i inkorgen.

Intersport fick på hälsning. En tröja fick följa med hem.

Ica...oj...full vagn...


Efter-trött på statusraden nu. Men innebandyn var inte lika ond idag som sist. Iofs. Jag har inte vaknat imorgon ännu   Eller är det helt enkelt så att jag blivit vältränad?

Måste vara så såklart!!!   


Men snart är vi där. Imorgon alltså!

Jag ser så mycket fram emot det så jag vet inte om jag kan sova i natt...


 


Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards