Alla inlägg den 9 februari 2012

Av csa - 9 februari 2012 22:12

Åh va f*n då. Ogillar!!!

Har jag ju tappat räkningen!!??   

Vart är mitt gårdagsinlägg?

Va är det som hääänder??


Frågorna många. Svaren få. Men de får gå...endå.


Just nu har jag mest bara ett intresse. Det är att få ORK att gå och knyckla upp en vitrockare mot en vägg och uttala högt och ljudligt:

"-Vad är det för FEEEEL????? Svara!! Gör nåt! Fixa, laga, klipp och klistra!!!!"

Nä...en inte alltför bra dag helt igenom, nej. Igår va bra. Idag nej. Imorgon?? Varför har det kommit tillbaka??


Ja orkar inte...


Haft en söt liten tjej här idag. Hannah tog med sig Ida hem. Vid middagsbordet satt det alltså Ida, Hannah, Ida, Kaj...eh?!? Hur blev det nu då?

Så jädra söt unge. Jag är övertygad om att hon ler och skrattar t o m när hon sover. Hur gör man sånna ungar???   


Jag orkar gå på bio i helgen!! Vill iaf!

Jag vill se Persbrandt....  ...men jag kan också tänka mig att gå nästa vecka när den här har premiär!!


- Safe House -  

Gillar Denzel W i vanliga fall så jag borde inte bli ledsen nu heller.  


Den här filuren gillar jag också, i både vanliga och ovanliga fall!

 

"En bländande karl...", som Svekhults-Ia skulle kunna säga´t.


För att få gilla och ogilla att bli plusminusnoll så...både gillar jag och ogillar jag detta tankesätt, nedan. Men även om bilden är ironisk så...är den verkligen det???



Nåt jag också gillar är valpar. Å hör å häpna. De verkar gilla mig också!?  

Gillar för tillfället "valparnas" rtg-resultat som glider in i mål...

Grattis ägare och uppfödare till Felix, Tutan och Foppa!!   (De är de sista som jag sett offentligt)  


Jag överlever imorgon. Det hade varit skoj med innebandy. Jätteskoj. Men...you have to learn to crawl before you learn to walk...


Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards