Alla inlägg den 12 februari 2012

Av csa - 12 februari 2012 17:27

I fredags gick jag hem från jobbet med mottot : VILA


Nu, söndag eftermiddag, så kan jag känna mig ganska så nöjd... Helt recovered känner jag mig dock inte.

Igår var farsan på upptåg mitt på dagen, sen blev det Ikea och Gross med välfylld bil vid hemåkningen.
Mello och plock på kvällen. Mysigt och lugnt.  

Somnade i soffan totalt slut. Blev gladeligen väckt så man fick slippa nackspärren det antagligen hade medfört.


Idag total fixar-dag inne. Slogs med clean-skåpet i köket en bra stund. Blev sjuuukt bra!!! Hannahs nya taklampa kom upp och Idas lådor är på plats. Bra!!

Sol ute? Jaha, och?? En dag med sol gör väl ingen vår?? Förbannat mycket snö kvar ute och kallt blåste det. Ståhej i onödan.


Supporten har nu iaf fått igång hemsidan igen. TACK! Så nu är den uppdaterad med både bilder och röntgenresultat för den intresserade.


Fick ut barnen en stund men Hannahs förkylningen gör att hon inte har den orken direkt. Igår sov hon "middag" i flera timmar?!?!   Inte vanligt för henne, nej... Så snorig och täppt på samma gång. Under hur pass pigg hon är imorgon??


Och...mer tänker jag inte delge...  ...idag... Men man skulle haft en bastu...


Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards