Alla inlägg den 22 februari 2012

Av csa - 22 februari 2012 21:34

Det bara snurrar EN sak i skallen på mig nu.

   LÖRDAG   

Den måste komma nuuuu!!! Planerad in i minsta lilla detalj och det finns inget som kan gå fel med den. Åh va jag längtar!!!!


Och så till ett litet i-landsproblemet jag har just nu.

Mina naglar.

Det låter som en pimpinett-grej men sluta inte läs nu utan hjälp...nån...snälla??!

Är det bara jag som just nu har en katastrof på nagelstatusen??


Nu får ni dock inse att jag är inte speciellt fåfäng på den fronten i normala fall. Sliter och biter av dem i tid och otid. Lackar bara vid speciella tillfällen (oftast), ibland bara för att det faller in. Sitter inte heller hela dagarna och filar på dem.

Jag är nu bara i tillståndet att jag håller på och får riktiga problem med dem. Va ska jag göra??

De rasar samman i lager och speciellt en av dem är riktigt illa ute.

Vet inte vad jag gjort. Men den har en spricka rakt igenom hela vägen ner till nagelbandet och troligen ännu längre ner...   Det är duktigt opraktiskt, för jag fastnar i ALLT med den. Ajajaja...säger jag bara!

Har nu provat plåster och tejp för att hålla ihop och skydda den. Funkar enda tills jag måste byta omslag. Då river jag upp den igen.


Idag tog jag till den sista idén. Superlimmade den.

Det funkade inte...


Va sjutton ska man göra?


Nu har jag iaf lack i 17 lager (känns det som) och fortsätter väl mitt tejpande så länge...


Glöm, glöm. Snart lördag va????????????    



Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards