Alla inlägg den 21 april 2012

Av csa - 21 april 2012 23:15

När ringde din väckarklocka idag?

Antog väl det. Ingen normal människa ställer den på en lördag...   


Min ringde 4:45. Den är effektiv, den där svarta "Mördarringaren från Ikea". Men kan liksom inte noncha den om man så vore döv.

Upp kom jag och när jag sen skulle ge mig av mot jobbet insåg jag att världen hade förvandlats över natten. De va vitt ute. Usch!! På riktigt USCH! Men eftersom det inte var minus ute så va de ingen fara att köra på i friskt tempo på E18. +0,5 är inte minus, alltså inte halt!!   Helt ärligt så vågade jag inte bromsa förrän på parkeringen utanför Legolådan.


Sen gick det 6 timmar på jobbet. Gick faktiskt riktigt smidigt fort också! Lärt mig massa nytt och säkert nyttigt och inget av sånt jag brukar hålla på med. Nice! Komiskt nog så uppfanns ett nytt ord under dagen. "Identitetsk". Tänk va roligt man kan ha åt "ingenting" när man är småtrött och halva ligan hade dagen--efterkänningar. Känningar från bowling ska tilläggas.  


Väl hemma igen så väntade Dante på mig för en liten skogstur, bara han och jag. Mysigt!
Provade mina nya Graningekängor också. De passar, perfekt. Ska tvinga sambon gå in dem lite mera bara. Då blir de perfekt...are!



Våran mysiga skog.

Dante spanar efter Troll. Hoppas jag.


Nästan samtidigt som vi kom hem igen, dök även solen och resten av familjen upp.


Sen dess har vi bara softat och näääästan...hehe...   Hemligt!


Nu tar för många timmars vakenhet ut sin rätt, så vilken sekund som helst så sover jag nog. Imorgon...SOVMORGON!!!!!

Godnatt!


Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards