Alla inlägg den 26 april 2012

Av csa - 26 april 2012 22:51

Rätt blev rätt in the end of the day.

Kul att återigen Elakhet lönar sig. Not really!! Men...jag fick iaf ut min lön i belöning.

Tänker inte ens tänka "Tack". För man tackar inte för sånt man har rätt till. HR...har ett och annat jag kan tala om för dem, inför framtiden. Blir inte chockad om jag inte hör nåt från dem imorgon heller btw. Inget förvånar mig längre.


På duktighetslistan -  vi har deklarerat! Tror bannemej att det var nytt rekord i tidig inlämning. Vi brukar ju vara de där nån- minut- i- 12 på natten- inlämnarna... Haha. Jodå. Vi har allt besökt kommunhuset i stan flertalet gånger i sanningens minut.

De va tider det!!! Brassandes in i Bettan Blå som man satt på golvet i. Minnen...minnen...underbara minnen...   


 

Halvsov nyss till Big Brother. Inser att jag borde sovit för många timmar sen då jag imorgon inte kommer få en lugn stund.

Tacksamt om jag kunde klona mig.


Men...snart är det faktiskt 4- dagarshelg!!   Behöver´t!!!!!!!


Avslutar med nåt vackert. Ellerhur?!?!


   

Nätt summa av ca 6 lappar kostar gräddbakelsen ^^




Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards