Alla inlägg den 29 april 2012

Av csa - 29 april 2012 11:06

Vill ni se en stjärna? Se på Luna!!


* Bernerdalens Isla Bonita *


Jag blir lite tårögd. Hon är nydelig!!


Annars så sitter jag och fnissar lite...     Ja...   ...tycker mig höra att det fräser lite?! Kan vara öronvärken också. Man vet aldrig.


...kan det inte komma lite snö och regn? Rätt onödigt soligt väder ute, eftersom jag är parkerad inne.

Klurar också på om det går att använda tamponger för att stoppa näsrinnandet? Har på ett dygn gjort av med 2 rullar toapapper liksom. Och ändå är jag täppt?!?!

Snacka om att jag har mycket i skallen som behöver ut!!!   Kanske skulle skriva en bok? Rätt coolt vore ju det, ellerhur?!!


Vad tycker ni min bok skulle ha för titel?


Nåja. Har inte tid med detta mera nu. Viktiga grejjer på schemat. Snyta sig, sova och dricka hiskeligt med vätska.
Vara lite genom- fönstret- chef över risbortforslandet behövs nog också hinnas med. Ojoj...kommer behöva semester efter detta!


Apropå träd. Är det någon som vill köpa ett stycke MYCKET FIN ekstam, ca 2½till 3 meter lång (utan kvisthål), ca 60 cm i radie? Hör av er!



Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards