Alla inlägg den 2 juni 2012

Av csa - 2 juni 2012 22:01

Så mkt att göra och så lite hanns med...


Började iaf dagen med att hinna klippa gräset innan hällregnet kom.

Sen satte "diktatorn" fart på döttrarna och övervåningen. Herregud...

Vidare ut på en svinkall, hyffsat lång, promenad med doggarna och de stackars barnen fick följa med med cykel och till fots. Hade gärna låtit dem slippa men vad gör man?

Måste ge dem eloge för den delen av dagen iaf!!  

Totalt stelfrusna kom vi hem och det rann om oss allihopa. Regnet kan jag ta men denna JÄVLA blåst!! Hatar det!! Just nu är det knappa 5+ ute. Juni??? November?? Vet fan inte vilket jag ska tro om jag inte hade haft en almanacka. Tog iaf in mina stackars planteringar över natten nu. Vem vet vad man kan vakna imorgon till? Känns som om frost inte skulle förvåna speciellt. Usch!

En tur till päronen för att hälsa på brorsbarnen och skulle just åka därifrån när vi fick stanna på middag. Helt okej...då slapp jag iaf den delen idag. Tack! Magen blev dock inte glad för mat. *suck* Får väl leva på kärlek och luft.

Inser att pälsarna på doggarna blev rätt snygga av vädret, med efterföljande blåsning, idag. Alltid nåt positivt.


Annars känner jag bara saknad nu... Det är tomt och tyst.

Imorgon blir det tidigt upp för att hoppa i bilen.

Gonatt!


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards