Alla inlägg den 21 juni 2012

Av csa - 21 juni 2012 20:56

 

3 dagar framåt...ledigt...?! Nu? Känns konstigt...  


Men det kan jag behöva. Eller, rättar mig själv, det BEHÖVER jag.


Det har varit en konstig dag idag.

Det är rätt mycket som är "konstigt" just nu.

Det bästa med dagen. Tjejlunchen på SB. Trevligt, behövligt, gott.


Har idag tagit ett hemskt stort steg. Kändes som jag skulle spy just där och då... Men nu är det gjort. Rätt gjort? Fel? Ingen aning. Ärligt var det iaf.

Vart tåget tar mig vet jag inte. Hoppas på en öde ö, strand, sol, tystnad. Hoppas gör inte ont. På måndag startar resan... Jag vet inte vad jag känner för detta faktiskt. Men jag litar på M.


Men nu är det som sagt ledighet på schemat.

Jag ska försöka njuta av varje minut. Försöker ff förstå ATT det verkligen är sant bara... Ingen väckarklocka imorgon.   


Kyl och frys är påfylld med mat och gott inför morgondagen. Vi var inte direkt själva på Biggis kan man väl påstå. Hade inte trott det heller, men iom dagens "battle" så kan man få sova ut imorgon utan att känna att jordgubbarna inte ska hinna hem till den obligatoriska midsommartårtan som ska bakas. En tradition för god för att avstå. Tjejerna är lika lyriska i år som alltid över att vi inte "glömt bort" detta. 


   


En sen middag avklarad. Skönt och slappt har halva familjen krängt sig ner i soffan. Barnen ff uppe, men börjar se ut som om det blir självläggning vilken minut som helst.     


Sen blir det faktiskt nån Baileys för mamman i huset. Och vidare mot film. Safe House. Jag hoppas den är så bra som jag fått för mig att den ska vara. Gillar Denzel W annars. 

Hoppas också jag orkar hålla mig vaken...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards