Alla inlägg den 18 juni 2012

Av csa - 18 juni 2012 23:55

...en sån här!


Den passar så jädrans bra in på våran parkering!!  

Ni ser väl det va??

Jag såg det!

Sambon såg det!

Ungarna flyttade in i den...och vägrade komma ut därifrån!   


Men...ägarna vill nog behålla den själva kan jag tro.    Attans...man får aldrig vara nöjd va?!  

Men jag hade häcken i förarsätet EN STUND iaf!! Det kan ingen ta ifrån mig.


Nöjd kan jag iaf vara över min yngsta Prinsessa idag.

Vilka fina omdömen hon fick av dagisfröken idag!! Vårat sista samtal innan förskolan till hösten. Härliga ord om en spontan, snäll, omtänksam, påhittig, oblyg, tuff, ärlig liten tjej...fullt redo för förskolans kamp!

Men helt ärligt! STOPP!!

Vem har tagit min lilla tjej ifrån mig?? Jag vill ha henne kvaaaar..!!!!   Min lilla "bäbis" liksom. Finns inte mera!?

Ja va gör man? Förutom åldras dårå...  

Jag får väl skaffa en ny liten helt enkelt.


Efter mitt FB-inlägg idag så tror ingen på vad jag skriver iaf (trots att jag faktiskt inte skrev vad som antogs!!)...om 9 månader är det...mars...bland annat...        


Nej gå och lägg er nu!! Jag har redan sovit i ett par timmar liksom...



Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards