Alla inlägg den 6 juni 2012

6/6

Av csa - 6 juni 2012 10:20

Igår var det en "sån där" dag.

Jobbade kortdag, skulle ju vara en bra känsla över det men...det var det inte. Jag har för mkt i huvudet som tar koncentrationen från "vardagsglädjen".

Igår är för alltid dagen då vi fick ta adjö av Esse   Det är nu 4 år sedan.


 

Saknar...  


Idag är det alltså Sveriges Nationaldag. För guds skull sjung nationalsången så det donar om det, ni som vill fira. Detta rasismdravvel som påstås hänga ihop med den är stort skitsnack i min värld.

Det är den landssång vi har och ingen "skjuter" väl norrmännen för att de sjunger sin den 17 maj?

Äh...dumheter!!

Ta seden dit du kommer, annars funkar landsgränsen lika bra att användas som utgångsdörr som ingång. Sverige har nog med fattiga svenskar, hemlösa svenskar, arbetslösa svenskar m.m. Jag tycker man först och främst borde lösa det problemet innan landet ska vårda allt och alla andra och föra in mera problem än vi redan har.

Kalla mig vad ni vill. Jag bryr mig inte. Det är mitt synsätt. Andra får ha vilket synfel de vill...


Dagen har hittills inte börjat bra.

Nåt är inte som vanligt. Med andra ord mår jag sämre än någonsin...

Har inte så många ord just nu. Avvaktar och observerar...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards