Alla inlägg den 17 juni 2012

Av csa - 17 juni 2012 23:30

Nu är den här (efter mycket krångel, knåp och ovackra ordval)... 

Min Sommarupplaga. Vad tycks? 

Lite väl positivt laddad header, om jag får säga mitt...ur dagskänslan synvinkel...  ...  

...men en vacker dag kanske solen skiner även hitåt?


 

Tredje datorn på tre månader som säger Gonatt och vägrar vakna igen. Ja varför inte? Ställ sig i kön av dynga och ring på bara. Jag öppnar. Let the fun begin!!!   

Eller inte...

Det är lätträknade leenden nu. Det händer inte alls kan man säga.

Mkt fixande i det senaste. Det gick inte så bra första eller sjunde gången heller. Men nu då??


Nåt lärde jag mig iaf. Behöver någon dock lite utökat svordomsförråd så är det bara att höra av sig. Jag kan alla ord sen tidigare och idag skapades det en hel del nya.   


Fan...nästan så jag blev arg idag. Tur det inte hände. Det blir så dyrt när det händer...


För övrigt... Gonatt! Inget av allt hände den här helgen.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards