Alla inlägg den 14 juni 2012

Av csa - 14 juni 2012 23:46

Sweet Jesus. Jag har ledigt imorgon!!!!

Låtsas- fredagar är de bästa jag vet. För de följs alltid av en...FREDAG   

Ska få sova till minst klockan 6 också!!!

Ska få gå på Idas skolavslutning...precis som alla riktiga mammor gör!!!   

Eufooooria!!!  


Jobb...och så hämta prinsessorna och så var vi bjudna på middag hos päronen. Kyckling -  i mängder!! Barnen åt så jag började kolla under bordet (utifall de stoppade till hundarna hälften av allt de åtog sig).

Men inga mätta hundar fanns att finna.

Glädjen rätt stor över att de ÄTER. De små kinkråttorna. 


Kvällen har spenderats med att förbereda inför morgondagen.

Naglar skulle målas. Ida slog till med lila och Hannutten skulle ha glitterrosa. Både tår och fingrar nu färgfulla.

Klänningarna strykta, upphängda. Blingblinget framplockat. Nöjd!!


Har ett slags pirr i magen inför imorgon.

Jag vet varför.

Detta ska bli den skönaste helgen på lääääänge!!!


Japp. Jag ska fixa bloggen nån dag. Men inte idag...för nu är det natt. God sådan på Er!


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards