Alla inlägg den 1 november 2013

Av csa - 1 november 2013 15:13

Tandvärken försvann igår. Någonstans mellan alla 300 möten som var. Kändes det som iaf. 

Idag är den dock tillbaka...   Den vandrar ff runt och det är IRRITERANDE till max.

Ja.aaaa....jag vet. Det är väl bara att går till tandläkaren!! #tjöta


Skoja igår om att det får bli spritdricka hela helgen så värken håller sig i schack tills på måndag.

Det är inte såå dum idé det.


Fast.


Idag har jag och tjejerna varit lediga. Småslöa och bara gosat runt. Fryslortar. Myslortar. Orkeslösa lortar.   

Är sådär innerligt trött igen... Det är mörkrets fel. Och kylan. Och sömnbristen i en veckas "värk"arbete har hjälpt till att hålla mig vaken från och till hela nätterna.


Vargarna är bevisligen tillbaka. Fotade igår eftermiddag ynka 9 min härifrån. Vägledes. Fågelvägen är de närmre... De såg oförskämt pigga och unga ut. Hm... 


Dags och åka och handla lite mat. Strax. Ska bara preparera mig lite först... 


Hörde om nå DMspel i helgen. Hm...undra om Carola ska???  


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards