Alla inlägg den 24 november 2013

Av csa - 24 november 2013 20:58

Det går upp och det går ner...där solen ibland ler. 


Shopping. Betyg MVG. Bortsett från att...vart fasen finns vinterjackan som JAG gillar?? Ok. Hitta en. Den kosta 4papp. Den köpte jag inte. 


 

De rosa termobrallorna fick Hannah. Bra ställe de där XXL.  Har redan hittat mina vår-kängor där. Men nu behövde jag ju varmare varianter sååå...

...Intersport fick det bli. Med det lilla häftets hjälp så blev de svindyra mindre dyra.   

Promenaden var både gratis och lång.   

Skulle gruppfota idag, hade jag lovat "någon"...

Två bernerrumpor är ju bättre än ingen bild va?! Doris syns tyvärr inte ens. Trots vinterkläderna. Hihi... 


Försöka duger... 


Tigg-i-grupp fick jag iaf på bild. Om än suddig. 


 

Nej. Bosse är inte en speciellt snäll hanhund...   ...knappt nå tålamod med andra yngre förmågor har han heller...   


Dagens bästa. Doris och en aktivitetsboll. Halleluja!! Inte en golvlist hel och inte ett öga torrt.   

Och nu vet vi. Hon KAN skälla. 


För att avrunda dagen så gick vi all-in i modebranschen.

Jag som börjat klura på kläder till julfesterna som väntar. Nu är problemet löst! Mina guldstjärnor!! Både skapare och provdockor.

Jag har det bra jag.


 

Hoffas "tröja" blev något tight. Så den blev halsduk istället.   

Så tålmodig han är. När det gäller att hänga på vad tjejerna vill då är han med på ALLT. Svansen går

och hela han ler. 


Illa insikt.

När jag duschat, håret är blött...då syns mitt riktiga jag lite för väl!!!   


 

Tur håret fluffas lite när det torkat.

Så ingen tror det är så illa som det egentligen är. 


Nu blir det Falk.

Nattinatti. 


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards