Alla inlägg den 6 november 2013

Av csa - 6 november 2013 18:36

Bästa arbetsdagen i veckan höll på att bli nåt helt annat idag.

Men jag valde (säkert rekommenderat också!!!) att va tyst.

Det ÄR inte alls bra att jag "måste" det för att ingen ska börja *****. För det enda som händer är att jag skulle vilja slå in trynet på nån av de lämpligt engagerade en månad framåt för VARJE GÅNG det sker!!!! 

Det sker rätt ofta ska tilläggas. 

Men till saken hör...hade jag öppnat truten så har vi setat där ännu... Jag hade med all säkerhet fått veta hur otrevlig jag är. Och bla och bla och blääää!!! Vilket jag inte är utan anledning alls utan jag är ÄRLIG, vilket man inte får vara i sammanhang med folk utan...ja...jag vet fan inte vad de saknar för nåt helt ärligt!!



Men jag ville liksom spela innebandy med delar av den LÄMPLIGA skaran av TREVLIGA arbetskamrater!! De som gör en glad. Idag fick de mig att både skratta så mycket att jag höll på att göra på mig och de fick mig att pressa mig lite mer än jag egentligen klarar. De är bra för välmåendet helt enkelt! Mao raka motsatsen... 


Så därför höll jag käften...

Det går ju inte att ha dessa ständigt återkommande monologer. Slöser i med skattebetalarnas pengar!!! Mao MINA PENGAR! 

Jag kontrar med att inte lyssna alls. Varför skulle jag? Får inte jag säga mitt...ja då har de inget att säga som intresserar mig. Enkelt som 1, 2, 3. 

Och när jag fick bara nog och gick...

...då hade tjötet pågått i ytterligare 30 minuter!!!! När jag gick så hade det pågått i 50 minuter redan. Hjälp. 

Bästa kommentaren: "-Nu ska det inte bli nå sura miner efter detta!"

    


Och summan av kardemumman...vart kom vi med detta då?


Jag kan berätta!!!


IIIIIINGENSTANS!!!!  #omgång37856

Som så många alla gånger förr. Vi kommer ingenstans för att det är skilda världar och vett. Så simpelt. Sååå simpelt. 


Jag hade facit på detta. Om nån hade frågat mig. Eller om jag hade fått sagt vad jag tycker DET VILL SÄGA!! 


Det var dags för mitt samtal igår.

Det blev inte av. Och det var nog tur att de inte hände idag heller...

Tror jag kommer förespråka att det aldrig ska bli av helt enkelt.


Ibland...skjut mig!


MEN.

Sen får man åka hem vid 16:00. Det är ungefär då man kan andas. Och slippa "dagisnivån" på samtalen. Och då ha man döttrar i åldrarna 7 och 9. Just saying...



Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards