Alla inlägg den 2 november 2013

Av csa - 2 november 2013 20:31

Upplyftande inlägg från min dag.

Vaknade med nackvärk, tandvärk och skallevärk. 

Suck!!!!! Suck!!!!!


Gick upp och hävde i mig       . 


Sen var det bara att ta tag i det som var dagens måsten.

Killiga tassar...klippta och fina...björnbröderna skulle i plumset. Den ena orenare än den andra.... 


Efter mycket om och men så hamna de båda i baljan också. Bosses blåsning var en beklädnad av trädgården så det hette duga. Jösses.  

 Den andra. Hehe...han blev av med lite av allt han. Bildbevis kommer inte.


När det nu ändå fanns färg hemma så fick de grå en omgång. Den skulle ha skett för ungefär ett halvår sedan. Så det var lika bra att det hände idag. 

Jag tror det blev bra. 


 


Kontentan av allt är att jag nu sitter i myspiecen och fryser framför brasa. Kom på alldeles försent att jag skulle varit på fest ikväll (fandå!)...men nu...jag tror inte det finns någon som blir rädd för en myspiece:are med tandplågor...   

Tröttsamt ordentligt!!!!   


Men imorgon har jag planer som jag verkligen inte ville missa förra veckan, igår eller på tisdag och heller inte idag...så nu sova och kura!!! One pill still...   


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards