Alla inlägg den 9 november 2013

Av csa - 9 november 2013 11:20

Det är inte mycket att göra åt detta aber. Det är bara att ta hand om sig själv på bästa sätt.


 


I torsdags jobbade jag i 12 timmar. Det var inte så smart kanske, med hur jag mår nu, så här i efterhand...men just då gick det rätt bra.


Igår hade jag planerat att jobba länge (tisdagstanken) men kände mig inte helt okej... Så ungefär samtidigt som jag bestämde mig för att sluta tidigare så ringde telefonen...

Det blev att ta sitt ansvar som SO och ta en liten biltripp med en GrC och en AL och kom då tillbaka till jobbet vid 16.

Den korta arbetsveckan blev mao 45½timmars arbetsvecka....nåja... 

Det var iaf roligt att få vara och bestämma över ett så stort ansvar måste jag säga. Och jag tror ju att det blir jättebra. Fast en hel del klagan måste väl till...det är ju liksom så det fungerar. Ingen är alltid nöjd för det vore ju för normalt.   


Senaste tiden har jag plågats med tandvärk...gick över...örvärk, halsplågor och feberkänningar dök upp...nacken och huvudvärken tog vid...och nu bihålorna.

Jag tror jag behöver en tripp till VC framför ett tandläkarbesök. 


Men nu är det helg och jag bäddar ner mig med Alvedon, snorpapper och nässpray.

Ska prova mig ut på en liten promenad sen och se om lite frisk luft ger nåt. Nån längre vända pallar jag inte. 


Så ha en fin helg alla krya, glada. 



Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards