Alla inlägg den 19 november 2013

Av csa - 19 november 2013 22:13

Vi ser på fotboll här.

Känns unikt liksom.   

Känns iaf fan så mycket mer intressant än sitta på FB och se några gamla bilder som delas och gillas bland fjös. Nejtack!! Tur man kan importera. 


En tisdag inte alltför jobbig. Trots försovning. Förbaskade klockan som var både ställd och laddad. Teknik. Jag säger bara teknik.   Imorgon ställer jag 2 mobiler. Förbaskat också. 


Jobbat på...och bokat en resa. Med min lyckliga stjärna som vakar över mig...jag hamnar nog i Piteå. 


Kom hem. Fixa middag. Åt. Gick med vovvarna som på hemvägen fick va lösa i mörkret och rejsade järnet. Doris var som en kanonkula i täten. BullFnatt. Du vet vad det är när du sett det.   


Packat väskan för imorgon. Ger mig f-n på att när jag bytt om så kommer HRtanta ringa och säga att hon är på plats. Då får jag spunk. 


EN bra sak idag. Enigheten i att kärringar är kärringar. Erkännande om att när starka individer dominerar så pallar man inte trycket.

Ha-ha-ha. Jag tar en passningen och dribblar vidare.

Mål.


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards