Alla inlägg den 17 november 2013

Av csa - 17 november 2013 23:55

Han "Frank". Not too shabby for me noooo...

Äntligen slutat sprida näsblod över tillvarolugnet och lyckats tjata bort DrygDivan.
TipTop. X3.

Putsat stridsyxan.
Kammat på kylan.
Let the fun begin. GodNatt.

Av csa - 17 november 2013 16:32

#tuggar #knaprar 

Gott. Obehövt. 


Har nu setat en bra stund och verkligen för första gången på dessa långa 4 år förberett mig. 

Det gamla fina talangerna för att skriva/kluddra/klura kom fram. 2-3 A4 med memon #check

Det kommer bli en intressant tillställning de där...   Om allt tas in, tas omhand om, förstås kan jag såklart inte svara på. #trolighetnolla

Men sägas ska det! Med MINA ORD. De enda rätta. De visa. 

2 timmar avsatta. Hehe...lägg på 3 till och vi  börjar närma oss slutsignalen.   


Common. 


Söndag. 

Läste en väldigt bra sak på FB idag för första gången på länge.   Orkar knappt se all dynga som sprids där...ärligt. Sorgliga lilla datavärlden...Hur länge kan man leva på en lögn liksom???  #lyxlivbakomtangenterna   


 


 


En fd arbetskollega skrev iaf något precis i min smak. Syrligt.   !! 

För att gå en liten promenad, äta nåt, tycka nåt, veta om nåt...inget kan man bara göra längre, älle?! Det måste synas!! Herregud om hon och han inte får veta att jag dammsugit eller gått 4, 567 kilometer på 2,3 sekunder genom sumpmark barfota med skavsår som ingen tidigare ägt medans min mamma köpt ett palats åt mig och chefen befodrat mig sin egen tjänst...kommer man överleva då??? Kommer jag överleva?? Nån kan ju tro att jag legat i soffan hela dagen och bara snokat runt på internet???!!!   Vilket ju är den riktiga sanningen. 

Ok. Några har ursäkten på sin sida. De tränar verkligen för IronMan. Go!!! Go!! Fattar inte hur fan man kan komma på den tanken...men dissa en sån kämpe ska jag inte. Det är dens grej! Bra för dig!! Imponerande. 

Undra om jag ska börja skriva varje gång jag varit på toan, kliat mig i näsan, bytt tröja, torkat av en bänk eller kliat nån vovve på magen??? För inte tala om allt jag köpt!!!!! (...förvisso på City Gross, Dollarstore eller nåt annat lågbudjetställe...men...det förtäljer inte historien...  ) 

Hur fan klarade folk leva innan??? 

Bekräftelsernas Mecka. Platsen är nördarna blir "någon". Där foton blir sanning. Där ord blir status. Eller status och status...nå "bliörfl" är det väl vad det är. #scrollaförbi 

Och ingen bryr sig ju egentligen. #klickargillasånånannankanskeserattjagärmed 

Jag blir trött på riktigt. Och rätt skraj för vad folk lever för. 

Trycker ju gärna gilla på sånt jag gillar. Missar en hel del dock. För jag passar på att ta hand om livet i verklighet. IRL så att säga.  Där tvättkorgen svämmat över. Där ett halsband verkar ha ätits upp. Där gruset rullar över 199kr/kvm-golvet i köket. Mitt golv kostade dock 3 lapp/kvm. Hur hade jag råd med det????   


Tacka vet jag Instagram. Där är det lögn i redigerad bild.   

Eller alla bra tweets. Som när Jessika A kissat grönt... Asså Info I Need!!!   


Jag har ju mina rader här som finns med mig. Och jag läser dem...och nickar över hur jävla klok skribenten är!! Borde få flera pris faktiskt.   


Frågor på den? 


Känner av en    sen ett tag tillbaka. Någon jag såg som en vän. Såg. #fdmao  

Tack hörru! Japp. Lilla Du. ... You blew it.  

Men glöm för all del inte...jag har en oförskämt bra minne när jag skrapar. Och jag har inget problem med . Allt för mig själv! Jag gör allt för mig själv! 

Citera mig gärna inte. 


Jag kanske ska ta alla mina faktan och sätta dem samman till en sssshh-bok?!

Skriva gillar jag ju. Skvaller gillar alla. Kanske även mina pengar började rulla in...på lösa grunder, hemligheter och förtal...    Gissa svaret.  


Prisoners. Kan tänka mig den. Hinner inte. Men först ska nåt kopplas. Jävla pisskyla.

Elda. Elda.

Handla. 

Kan knappt sluta stutsa upp och ner i soffan över att få gå och sprida min "inbillning" över en hel låda. 

Nu är det 8 tassar in action.

Heippa. Som en klok goding skulle ha skrivit.    

36,8. Högt. 


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards