Alla inlägg den 14 mars 2013

Av csa - 14 mars 2013 20:54

Här är hon! Födelsedagsgrisen hela daaaagen!! Love her   


...fniss...fyller år idag...fniss...fniss...  


Hon har blivit snabbfirad idag. Det är ju liksom scouterna tordagar. Döööh!!   

Så när jag kom hem så hann vi snabbfika lite tårta och öppna paket innan.

Ögonen/minen när det största tunga paketet öppnades. Hoppas den fastnade på bild. Har inte kolla kameran...heheh...

Ett stycke dator har hon önskat sig såå länge men vi har hela tiden intalat henne om att det går nog inte att få...i år iaf...   Hehe...luriga päron finns!!


Sen blev dagen värre.

Själv med Hannah. Det är...en upplevelse varje gång!! Damen har så mkt funderingar och påståenden så vem som helst kan få tunghäfta!! Det är ju sjukt roliga påståenden hon har, måste erkännas!! Men...man får ju inte skratta liksom.

Idag har jag fått höra/besvara allt från att Jesus vill bo i mitt hjärta...vidare mot varför man hugger huvud av Barbies på tv....till hur ung jag var 1906!

Vem fasen behöver gå på Teater eller Bio för att få underhållning??? Not me!!


Tar en tidig kväll idag. Har MÄNGDER med göror imorgon!! Tack å lov hoppas jag den kan få gå utan några obehagliga upplevelser (har inget med mina barn/familj att göra) som de senaste dagarna har innehållt. Jag pallar inte mera på den fronten tror jag.


Tack Carola för daten idag!!!!!   We needed it!!!


Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards