Alla inlägg den 21 mars 2013

Av csa - 21 mars 2013 21:22

Det händer inte så ofta..men nu när jag känner mig skit så gör jag det!!

För det gör ont!

Fattar inte vad det är för nåt som startat den här armens molande...som nu har resulterat i att jag överjobbar med den andra fungerande...som i natt har "tackat" mig med pain som tandvärk!!  

Och det räckte inte där. Jag fortsätter vara "duktig". Går inte att lära gamla hundar...

Jag, super-o-braigt räddade en kartong på jobbet från att åka i backen. "Hejdå" sa korsryggen i ett hugg!!  

Så onödigt Stina!! Du har sällan tajming annars...varför nu??? Skärpning!!

Kartongen hade inte fått ont av att åka i golvet. Det är jag rätt säker på!!


Ska sova med liniment på i natt. Det kommer nog göra ryggen bra tills imorgon. Hoppet lever!  


För i helgen har jag inge tid till övers för nå ajaj inte!! No no.

Lördag ska det kalasas, ev. badas, städas hus å hem, gosas...ja många viktigheter!!

Och på söndag ska vi inte tala om! Då ska det kämpas!! Jag är sjukt peppad...hahaha.


Kommer blir en fin helg! Känner det på mig!  


Något annat jättefint är min dotter! Nyklippt dessutom. Gud va stor hon blev!! Den korta sidan syns här på bilden. Andra sidan är lite längre. Väldigt coolt!! Hon har dessutom hittat frisyren alldeles själv, så det blev en stor överraskning att få se det hon har beskrivit ett tag nu.


 

Våran stolthet!!!   Min Gullis!!


Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards