Alla inlägg den 27 mars 2013

Av csa - 27 mars 2013 22:18

Ja ba älskar´t! NU ska jag va ledig!!!  

Va så "osmart" så jag var Superwoman idag och gick till jobbet...trotsig. Jaaa veeet!!! Men jag tänkte/tänkte inte att en liten dag ska man väl orka. Mest möte jue!?

Å herregud skjut mig om jag tänker så igen!! Har i stort sett STÅTT upp hela dagen och hela mötet.  

Det känns. Nästa gång ska inte ske i detta formatet!!


Men dagen tog slut. Så gjorde också pillrena...  ...och så kom man hem iaf.Vila Eller...?


Barnen hade ett mål. Mao mitt liggande raklång gick fetbort. Bara att plocka fram sminket å fixa iordning dem.

Körning till Kängan. Släppte av två påskkärringar som knappt hann vinka hejdå innan de va borta.

Hämta upp karln. Lämna av hunden hemma.

No-kids-time.   

Hamnade heeelt rätt.

Pizza la Torre.Äta-lite-matäta


Tokmätt.se


Sen raka vägen till Nibblehallen för att se på när Samis lag skulle vinna och gå upp en serie. Å tänka sig, det blev så också!   Stundtals lite väl spännande spel, men det ordnade ju upp sig till sist!! Hejja Hallsta!

Å så lite Carola/Huggi/Hannes-tid snodde man åt sig också.   Härliga familjen!!!


Hämtade brudarna och fick oss goda skratt hela vägen hem.

Hannah "går" nog på nåt. Sockerkick eller bara vårkänslor? Ingen aning...men nåt ÄR det!! Nu är hon inne i ett stim av analyser och uttal jag inte känner igen. Det ena mer chockerande än det andra.


I bilen:

Ida berättar nåt hon gjort/sett på Kängan.

Hannah: "...JAG missade det...men, ja va i gympahallen typ dårå."

Kaj: "Jaha?! Va den öppen idag??"

Hannah: "Yes! Vi körde Spök-boll."

Jag: "Tänk om det hetat Kyss-boll istället..."   

Hannah: "ÅÅåååh va jag skulle ÄGA på det då. Det är ju alltid massor med killar där!!!"  


    

Behöver jag berätta att Kaj höll sig för hjärtat, som tog en minipaus från att slå, just när den kommentaren kom???  


Ja...slut på självförtroendet har hon ju inte den damen. Hon är ju underbar!!!


Nu dusch å så hopp i lopplådan. Ryggen, benen, häcken...allt har sagt upp sig för idag!

Imorgon...vet jag massor om...


Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards