Alla inlägg den 30 mars 2013

Av csa - 30 mars 2013 17:40

Så hade stora delar av denna dag också gått då.

Imorse åkte vi till Kistautställningen. Måste säga att...det (med inga baktankar om deltagarna) kändes som en inoff!? Va lite hundar???   Okej...det är ju uppdelat på 3 dagar och påsk men iaf. Det var väldigt tyst å pyttelitet.

5 bernerhanar - totalt??? Ja jag missade anmälningstiden med ett par dagar...men är alla lika senila som jag?? Herr Lehtinen är ju skoj domare. Endast 2 med ck, en champion och en veteran. Mao inget cert utdelat, inget Cacib...kändes lite "smalt" typ...

Nåja. Jag är inte domare så jag ska väl inte påtala nåt antaglien...  


Roligt dock att Ia´s fina Bella fick bli BIM idag!! Hurra för dem!! Tog jordens pissigaste mobilbilder på dem innan Bir å Bim hade utsetts...


   

På långt håll, med mobilkamera och med inomhusljus krävs det lite/mycket för att få till nåt fint å bli fint, om man säger så...

Live va de jättesnygga iaf!

Varmt Grattis!!!  


Konstaterar att det håller verkligen på att bli vår i Sveriges mellanbälte.   

Men...va gick fel här hemma???


 

FÖRSVINN från min tomt...eländes vita dynga!!   

Det lilla staketet ska bort och bytas/flyttas...inte stå stadigt fastklämt i snön jue...


Fru Vår gör ett hiskeligt kasst jobb måste jag säga! Det är liksom april strax. Och inatt ska klockorna förvandla vintertid till sommartid. Vilket skämt!!   


Nu ska vi se om Flyttsambon snart har kånkat klart eller om han flyttat för gott...?   


Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards