Alla inlägg den 19 mars 2013

Av csa - 19 mars 2013 22:14

Jupp!


Hannah blev 7 år idag. MIN BÄBIS???!!! Vart tog hon vägen???   

Kvar står man ju här nu med två stora tjejer?!!! Hm...


Lilla Coolingen (bild från i somras) har fått presenter hon såg rätt nöjd ut med. Borde hon va! Bl a ett dansspel till Wii:et och en Surfplatta fanns i paketskörden.

Men det är hon värd. På alla vis!   


 


Men kan ju inte ha en favorit bland sina egna barn. Det går ju inte. De har ju så tokmkt olika underbara detaljer.

Men utan att hitta på så är väl den här damen den tok-busigaste av våra (utan överdrift).

Ida är den med kontrollen. Ordningen. Perfekta. Smarta. Duktiga. Omtänksamma. Rättvisa. Några ord jag lätt kan beskriva henne med...


Ord som "rimmar" med Hannutten måste ju vara BUSIG. Spontan. Lurig. Full-i-f**n. Söt. Envis. Påhittig. Dramatisk. Soft...och lite smålat/relaxed sådär.


Tänk så olika BÄST ett syskonpar kan bli va?! Häftigt på riktigt!!   


Arbetsdagen avslutades i tandläkarstolen för mig. Lagning. Har en hel del känningar just i skrivandets stund, tror det är av "skruvmojängen" som sitter runt tanden medans de håller på. För det är inte nån bedövning som gett upp, för den förekom aldrig (som vanligt). Sprutor liksom. Huuur läskiga som helst!!!   


Nu ska jag försöka sova med alla godsaker från fikat rullandes runt i magen. Nattinatti!!


Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards