Alla inlägg den 18 mars 2013

Av csa - 18 mars 2013 21:24

Det finns nåt jag mer och mer börjar ogilla. Det är två modeller av folk. Den ena varianten är de som inte kan ta kritik utan, från en ganska opassande sist i livet, besvarar sånt (kritik) på ett mkt otrevligt sätt och nästan "dumförklarar" istället för att ta åt sig orden som något bra för framtiden att jobba på!!!

Den andra modellen är de som flinar för att de tror sig veta nåt de inte har ett förbaskade dugg till uns om!! Sånt där nervöst heheheh*fliiiin*hhihii...eeeh...! Gud va jag får klåda av det!!!

Men det var ju iofs delvis mitt fel att det uppkom idag.

Men jag kunde inte hålla truten liksom.

Inget nytt på taket alltså.


Nåja.

Det fanns andra stora irr. under dagen så det ovan ska inte ta åt sig hela alltet av idioti! One done, four more to go.   


Folk har feeeel i hårddisken!!!   


Ja!

Dygnets småmonster roar iaf upp vilken tristess som helst, på ett kick. Bedrövligt jag missade det live! Attans..det är så det går när man inte hämtar från skolan/förskolan!   


I baksätet på bilen:

H: "Jag är 6 år och har tappat 7 tänder. Imorgon är jag 7 år och har tappat 7 tänder."  

I: "Men jag är 9 år och har tappat 8 tänder."  

H: #knyter näven - slår den mot den andra handflatan och utbrister, med ett flin på läpparna  "...ska jag göra så du tappar några till?"


 


Ja!!! Jag vet att det inte ska uppmuntras att ungar slåss. Men detta va ju för kul för att inte asgarva åt!!!

Charmtroll!!!


Annars händer det paketinslagning nu. Men det är lite svårt...när man håller tummarna så hårt samtidigt...  


Uschja. Imorgon är snart här...kommer kännas...i plånkan mest...  


Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards