Alla inlägg den 3 juni 2013

Av csa - 3 juni 2013 09:29

"Godmorgon". Långt ifrån nyss uppstigen...men...


Magen...den som skött sig exemplariskt senaste tiden. Inte snäll idag. Inga motionsrundor och piller. Bad combo.

Ska ringa coachen.


Inser att jag, som ovanskriften lyder, behöver skriva av mig en del. Vilken tur jag har "dej". Terapeut-Bloggen. Bra. 


Sol ute!!! Jag tänker fixa till en "sjuksäng" ute och njuta den idag. Något bra i det obra tänker jag ha!!! Det sa coachen sist vi prata skulle vara bra för mig. 

Det lustiga är...tyckare. Skulle gärna vilja byta med var och en av dem. För vem skulle inte vilja ha det så roligt som jag har det...? Glädjeskutten uteblir om man säger så. Lönen med... Men det är väl petitesser. Som i det mesta. Man hör inte det som är sant. Man hör det man kokat ihop. 


Men det folk vill höra är väl att jag sitter i solen och gottar mig med ett stort leende, goda drinkar bredvid, en pool att svalka mig i och ett gäng passupper som springer och ger massage och smörjer in mig hela dagarna.

Så vi säger väl så. Det är exakt så jag har det!!

  

Eller så unnar "man" mig sol och solbränna. Tack!!

Den flagnar bort...


Tur jag har något underbart att se fram emot. Jag längtar!!!! Måste ta mig en sväng och kolla läget igen. Hela hjärtat varmt och glatt. 



Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards