Alla inlägg den 22 juni 2013

Av csa - 22 juni 2013 19:34

Dagen. Alla "Dagen" efter Aftnar är väl rätt så onödiga?! Inga affärer som man vill till är öppna...   

T o m IKEA stängt. Dåligt. Har ju slut på "ljus"...som det brukar heta när man lurar åt sig en tur...   


 

Tur det finns kaffe!


En dotter "för lite" nästa hela dagen. En sambo för lite nästan hela dagen. Nästan hela dagen... 

Den andra dottern har Wii:at med nya spelet så hon inte va kontaktbar på timmar. Det enda man fick veta lite då och då var: "Mamma de ääär nåt som är liiite krångligt i spelet..."

"Okeej?!   Men jag kan inte hjälpa dig...jag vet inte ens vad man ska göra för nåt...?!"

"De gör inget. Jag brukar lösa allt själv! Jag kan sånt!!!"   


KLART HON KAN! Duktiga, kluriga Sötnöten Klurade t o m fram om vi inte behövde en veranda. Undrar ofta vart alla "undringar" kommer ifrån... ?! 


Solen har lyst med sin frånvaro. Jag har klurat på mitt håll, i uterummet. Lite här och där...surfa runt...kolla...hitta...jämnföra...hmmm:a....tänka...

Hehe.

Det är en del som passar. En del är bara skoj! Annat är högintressant att finna. 


Vovvarna har iaf roligt ihop vilket väder det än är. Riktiga polers kan man väl lugnt påstå. Brottning, rejs, pussar, gos och kullerbyttor. Det är tur Bosse är snäll för han gnager iaf inte lika hårt på hennes ben som han brukade "misshandla" Dantes. Jösses...de va ingen nådig lillebror han var inte!! Som sagt...tur man har/har haft snälla grabbar!!

Det är mest trist att jag inte fixar att gå promis med dem... Men det kommer den tiden! Den är snart här. Har jag bestämt!!! Så nöjd med att Doris är kvar här ännu. Hon tillför en hel del. 


 


Bara katten och jag som hade en stund av oense. Förbaskade fåglar som hon tycker vi kan ha, inne. Jag vek mig inte på den fläcken. Och jag fick som jag ville!! Till sist. Det blev många "apporteringar" där ett tag... Men nu är vi också kompisar!


     

Diva liksom. Kunde inte fått bättre namn.   Haha...


Dags att göra lite mer av dagen. För den är ju låååångt ifrån slut!! Jippi!!! 

Men väldigt mkt söndag över den här dagen, har det inte kännts så? 


 

The view

Me like!


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards