Alla inlägg den 6 juni 2013

Av csa - 6 juni 2013 23:44

Då var det kväll igen i stugan. Eller typ natt va?! Lycklig den som kan sova...

Jag har lite problem med det. Det "kliar" för mkt i hela benet och kroppen för att komma till ro just i det momentet...


En mkt solig och varm nationaldag har det varit. Vet inte va topp-tempen slutat på. Gissar 25nånting. Hetta!! 

Men det var iaf så pass varmt att jag setat i skuggan hela dagen.

En sån där dag när jag inte "pallar med", knappt att läsa mer än 3 sidor i följd ens... Blä! 


Hoppas på att vara alertare och mer lugn imorgon så jag kan njuta lite. Färg är fint om inget annat. 


För att sammanfatta dagen...


     

...behövs nog bara dessa bilderna tror jag.   


Bosse har sökt och hittat skugga. Platsliggning 3 timmar är iiiinga problem hörrni!!   

Hannahs envisa tand lyckades äntligen fastna i frukostmackan och for ut!!!!   

Doris...ja hon softar hon...


Hade trevligt besök av hennes ägare idag. Vilka goungar de har!!! Lilla Mejja slår ju alla charmrekord en unge kan göra. 

Tjejerna lekte med Elias och verkade ha det riktigt skoj.


Efter middagen så rastade vovvarna och hussen i huset av sig i skogen bland 3 miljoner mygg. Inte såå ledsen just idag över att inte kunna följa med då...hehehe... Eller osant. Jag längtar tills kryckorna kan fara å flyga, på riktigt. 


Jag...ja har nästan tröttnat på att va vaken nu så...ett tappert försök till sömn kan ju få vara ett prov utan värde nu? 


Bye å Gonatt. 


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards