Alla inlägg den 4 juni 2013

Av csa - 4 juni 2013 15:07

Whatever. Det är nån dag iaf.

Vädret, ute - Blåsigt, kallt, regn om en kvart, sol nyss...knäppt mao!
Innevädret - Läsväder.


Har precis uppdaterat mig med bästa E´s hjälp om hur det lever. Det gjorde det. Både heaven and hell.
Skönt att höra henne.


Inser mer och mer att vovvar är en bra grej. Det tog bara eeeh...?....14 år...eller en livstid mera korrekt att inse det.

Många godingar finns det som tur är i ens närhet.


       

Av blandade raser och modeller.
Den lilla skruttan med många färger är nyaste tillskottet.

Precis hur söt som helst!! Enligt matte kan det diskuteras då sömnen uteblev samma dag hon kom hem...  

Men som vi alla vet. Man glömmer fort och förlåter fortare.
Dolly gillar vi!!!


Dessa gillar jag också. Man kan liksom aldrig bli helt o-hästbiten om man någonsin varit det.

 

Mamma och son. V & V.


Men partisk som man är...en är liiiite bättre än alla andra. Kan bero på att han är Min. Kan också bero på att han är Min. Det förtäljer inte historien.   

       

Han förgyller min vardag på alla vis!! Även när han sover och snarkar som bäst.

Lille Björnen   

Längtar som en tok till vi kan börja hurta ihop igen.


Otherwise...

Det är tisdag. Jorden är rund. Himlen grå. Jag ser allt som behövs göras och konstaterar att jag är glad att jag har många böcker kvar att läsa ut.

Sova borde jag också passa på att göra. 

Eller äta, sägs också vara nåt bra.


Dagarna går.


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Presentation

Mina ord...

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards